RW-CC Gallery at Debrecen . with some early photos as well – https://www.halkozgaleria.hu, Osgyányi Sára(RW-CC) – Azt se veszik észre többször mikor vàltanak le valamit,- akàr kapcsolódó témàval vagy mikor folytatjàk. Beszéljünk màsról. Akàr a témànàl maradna. Vagy akár azt se.Munka értéket, cselekvést vagy bàrmit kérni pàrhuzamosan. Több olyan vette magàra kivàncsisàgomat, akinek ehhez semmi köze nem Ráadásul több azt hiszi bevont valakit, csak mert butasàgàt szàmonkéri különben agressziójàt folytatja, stb…több esetben valójában jogsértve..mért kéne megtanulni, végig csinálni bàrmit, hogy jogsértő bármilyüket beszüntessék… Nicsak egy újabb buta logika csak mert az én munkáim, egyebem nem utânzat én csináltam azt amit akartam, vàlasztottam és ők nem. Van még hasonló tőlük,akik lopàsukat folytatni akarják fizetés nélkül. Nincs joguk kérni a kontinumuk se a környezetemben, se màshol.’ Ott vansàggal se.’.Így volt ez màr rég. Örökre. Legtöbb kötözködésének,se tanàcs, se igazság értéke nincsen.sima sértegetés,amiért pénz jàr.meghallgatni mért kéne hibàs bàrmijüket? Legtöbbnek önmagára utalva, se volt semmire joga amire hivatkozik.

Laisser un commentaire

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.