PSD – https://www.pilatart.com/ – Agneska Pilat RW-CC, just after the Hungarian RW-CC Dunaújváros exhibition just check the pictures even they were printed which was better…Mine or theirs, again the answer is obvious, mine… With often repeated faces … from my web…Why would be equal? Anywhere?or they want to aggress me again? – Radàk Eszter bàr gondolkodó lény valószínűleg, közösben ne gondolkodjon, értem a közös gondolat szàlat, de csak távolról és sajnos azt gondolom az ismertetett út miatt semmit sem festett meg, rajtasàggal élnek, olyannal amivel én nem vagyok hajlandó. Az eddigi közösben gondolkodásért, osztàlyàért én pénzt kérek és a levàlasztàst. Több a történetben az olyan nő (nem rà értem) ,aki egyszerűen elismerést, vezetést akar rendben legyen a gender szàla…Ahol valójában véletlen szerűen csap le ez vagy az. Jobb ha nem repülnek rà a fokuszra, így is túl közel jöttek màr régen. Típusàval egyet értek hogy probléma, túl hangsúlyozott külső csínyük miatt. Amiről elfelejtik hogy a mechanizmusuk, rajtasàguk, akaratuk teljesítésének része. Amit személyesen nem engednék be, ahogy nem àllnék több mögött… Nem venném el, hogy àlljanak mögöttük csak nem én…- Red notes…- hisz nem vagyok ott, az emlékek ellene se, akkor se ha elképzelem mit mondanék… Védelemért gyakran folyamodnak akkor amikor homokba dugják a fejüket és nincs igazuk, az az óriási teljesítmény amit a mirror 3 kapott tőlem nem lett még felszàmolva sehol, és óriási butasàg a 2:2 – Ben gondolkodni, hv, Rita, Edike, Szilvi sor, Judit sor, Ninbot, Tamàs sor, TB, WA, stb.. sor pl. egyszerű teher ahogy mindig is volt, természetesen nem szociális helyzetekben a megfelelést értem,ahol szemét,lelket szúró (bunkósàgokat, parasztságokat) kell kiszűrnöm… Egyik alapvető különbség, hogy őket az vezeti , hogy minél többen legyenek rajtuk, engem pedig pont nem, (amikor elkezdek menekülni, fuldokolni) hiszen magamtól egyszerűen többet tudok, több jut az eszembe…, nem volt eddig kivétel soha… óriási kàrt okozva szemléletükkel… Nem ismerek el semmit tőlük fizetésnek, ökölnek, késnek hátamba, ahol nem engem olvasnak hanem régóta magukat… Egy megoldás de valószínűleg hasonló egyesével, – hàtam a céltábla, dolgozzanak értük is ahol értem, hisz ők jobbak… miközben nem is akarnak belőlük, csak a tartalmaimból ahogy a történet bizonyítja… Csak azért mert én folytatom, az ő folytatàsuk jogsértő, zavaró, én személyesen mindegyikért, minden formában pénzt kérek… kompenzáció eddig soha nem sikerült…se az hogy ott legyek és nem is szeretnék, amivel azonosítottàk magukat az az ami nem ők, – pszichikai energia elvonàs nem érzelmi valami, ahol adtak. Sajnálom nem én nyalókàzom, csak bizonyos stílus szinteket nem vagyok hajlandó felvállalni…és nem is fogok.Lenyalókàztatott úgy nevezett « kis embereikkel », hogy tartalmaimat ingyen làthattàk, használtàk…talàn nem csere (sőt) hogy minden napjaimra kellemetlenül ràszàlltak, amihez joguk nem volt és fizetést kérek értük, nem nekem nem volt min gondolkodnom, hanem néhány önkritikátlan RW-CC…a megértésük bizonyos rendszereket illetően az én érdemem becsülik, hogy ne akarjanak többet és jobban ràm szàllni… hogy azt hazudhassàk ők is tudják, undorító módon olyan érdemeket,jusdokat hazudni maguknak amihez közük nem volt… Miközben Tóthok kaptàk az elismerést gondolataimért, a lehetőségeket, azt hazudva , félelmetesen butàn – fizettek màr, zsaroló mechanizmusukkal, többekkel együtt. Vajon az igazsággal így volt Miss Markó és khmm így lettek hegyei többeknek? Milyen könnyen mentek Franciaországba, azt követően, hogy franciàul is elhangzott néhány…Csere értéke amennyiben azt mondjàk volt, az àllatok színvonalàt nem érték el vagy akár a tàrgyakét, amiben az emberi intelligenciànak nyoma van.(IA,MSZ,Tömös(munka CC), BA, BI, helyi Zita, konyhàs nénik, ~TB, Pilisiék – ellnézést a területtől, nem biztos, hogy az EU tàmogatàs előtti Szabolcsiak szintjén vannak, hiszen se pszichikai, se egyéb energiàjuk, kép anyaguk, nézőponjuk nem volt sajàt, màr akkor kompenzàlni , retusàlni kellett, önmagukat nem olvasva, hogy nem nekem nem kellett megszületni, csak ők nem készültek),amennyiben tapadó érzelmeikre utalnak, elfelejtik, hogy ehhez minimális intelligencia kéne…Mért lenne egyenlő bàrhol? Legalább fel tudom fogni mit nem tudok, amiben soha bizonyítottàk kölcsönösséget… Nem kerültem volna ebbe a szféràba ha pilisiék felfogjàk szakmàjukon belül hol vannak és az szféra nem lett volna untatva ha így volt…elég lett volna nekik a mosolyogtató képek és àltaluk értelmezhető humor…a helyi vendéglátó egységek vendégei pilisi törpillàékat màr viszik…, ahogy pl. helyi Zita((munka CC) – mozgàsàt…ötleteim rw-cc je nem ér fel hàzi tanácsokkal,emlékeztetőkkel, sőt..és se nem kompenzáltak se nem fizettek soha,sőt.. kiknek a rajtasàgàt,akàr még a velük összehasonlított szféràban is fizettessenek velük… természetesen lehet kivétel, ahol maximum a rendezőt lehet dicsérni…A történet szereplői közül több ilyen… Többnek aki azt hazudja magàról, jó képessége sem volt Miss Notes(CC-RW),H,Gyur – mirror 2(RW-CC), helyi TBarb(CC munka), Adrienn(RW) , Mónikàik(munka – CC) (médiàsról nem tudom), Bogdán, GYAÉ(CC-RW), Pilisiék, Borsos L, Rita sor, stb…ilyen – egyiket sem fogadom el viszonyítàsnak hozzám képest…több olyan helyre szerencsém volt felvételt nyernem, ahová nem 30ezret vesznek fel, hanem 30-at…(évente)… Az Academic pdf-ek nem alkoholok, maximum bizonyos értelmezésekben, ahogy pl. VD, S.Rita , WA(?) és néhány akik a szövegek valódi értelmezésére nem, csak a ki van itt, ki hogy vanra képesek ilyenek…vagy akik így értelmeznek ehhez köze sincs impulzusokat, impulzus sorokat, email címemből « alkotó » -szavalók,- Kódosok ilyenek…Több ember teljesítményén ronthattak szemléletükkel, nem kellett el sem érni… Egy rajtasàgàból egyetemet végzett eredetije mért szállhatna rà egy gimnazistàra…?!Egy tehetségtelen, paraszt, trampli statiszta mért szállhatna rà egy tehetségét bontakoztató művésznek készülőre…?!Vagy egy figyelmet keltő kecsesre? -https://magyarnemzet.hu/kultura/2023/12/hihetetlen-aljassaggal-tamadtak-a-kossuth-dijas-muveszt-sajat-kollegai

Laisser un commentaire

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.